Vaalirahasto

Otsikko on mukavan populistinen sana ja ei ehka välttämättä ole tälle postille sopiva. Aloin miettimään että kuinka sitten pääsen edustajaksi (huomaa en erittele vielä mihin olen menossa).

Siihen tarvitaan ilmeisesti tunnettavuutta, ja tarkemmin ajatellen ei mitään muuta, eli minun tulee olla julkkis, ei en halua tunkea big brotheriin, tai minun tulee tehda itseni tunnetuksi.

Ehkä perinteinen tie on puolueiden kautta, se politiikan teko ja kaiken maailman tilaisuuksissa julkisuuden kalastelu ja sitä myotä kasvava maine ja pienempien ehdokkuuksien kautta kasvava nimi. Tähän työhön sitten tarvitaan sitä vaalirahastoa, hmmm, eihän minulla ole yhtään rahaa, minun tulee keksiä joku toinen tapa. Sitten kun ensimmäinen lukija minut löytää ja saan enemmän aikaa kirjoittamiseen ja jotain asiaakin niin sitten saan ehka ideoita.

Tällä hetkellä harrastustoimintaa haittaa lisähuoneen rakentaminen kotiini.

siihen asti hei

0 comments:

Post a Comment